söndag 29 mars 2015

Äggstra pyssligt...


Hej mina vänner! Här har det limmats och rivits och tryckts och pillats...och tygerna blir definitivt vackrare att jobba med efter lite "kaffe-patinering", tycker inte ni?!?!



 Ja, det gäller ju att komma ihåg sin skolfranska också;)



Alla de här äggen har jag inte gjort själv, några är från JDL;)

 



Nu är jag klar med min lilla fridfulla Madonna-hörna i sovrummet. Den blev snyggare när jag plockade bort lite bjäfs och bara använde speglar...man måste ju ha de lugna ytorna för att ögat ska uppfatta detaljerna.




Härligt när vårljuset återvänder! Kan tipsa att orkidéer verkligen trivs bakom sådana här solskydd.










Jag tyckte det blev så söt liten ända på det här lilla ägget!


Ja, mer pyssel väntar, nu när mina underbara ungar är hemma på påsklov! 
Ha en fin kväll, vi ses!!!Kram/Frida



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du tittade in hos mig! Skriva gärna några rader!