fredag 20 mars 2015

En vilsam dag...


Ja, så blev det ett litet bakslag på våren där jag bor och det var ju inte så oväntat...En lugn dag, jag njuter av det vilsamma som bara den ljusa inredningen med en touch av franskt kan ge (ni som fastnat för den stilen liksom jag, vet vad jag menar)...

Idag är en bra dag att elda i kakelugnen och mysa!



Det här fånget magnolior är inte äkta, så lyckligt lottad är man inte i växtzon 4.


 Jag har en "thing" för gamla fönsterramar...


 Ängeln var ursprungligen utförd i starka färger men jag har målat och patinerat den och hängt den i taket. Det är sååå härligt att måla tredimensionella objekt, det har jag tyckt sen jag var liten. Men jag handmålade en korgstol som nioåring och det var LITE jobbigt minns jag! Så man får välja sina utmaningar;)





Ljuva primula! En färgklick att bli glad av!



Crea Diem!//Frida

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du tittade in hos mig! Skriva gärna några rader!